24 November, 2005

Sebastians Weltanschauung

Hallo allerseits,

Blogs gibt es viele, gute Blogs leider viel zu wenige! Um diesen Zustand zu verändern, versuche ich von nun an etwas von meinem Gehirnschmalz und einiger meiner Gedanken mit dem Rest der Welt zu teilen.

Erfahrung mit "richtigen" Websites habe ich bereits genug gesammelt, auch erfolgreich, jedoch ist das eine Menge Arbeit, im Gegensatz zu diesem Blog den man doch leicht aktuell halten kann!

Ich werde sehr bald einige Berichte abstellen. Es würde mich sehr freuen DICH bald wieder hier begrüßen zu dürfen ;)

Gruß

Sebastian

16 Kommentare:

Blogger Frode meinte...

Can I take over this blog? Could you send me username and password?
thanks from norway

08 April, 2006 20:46  
Blogger Sebastian meinte...

Hi Namensvetter Sebastian,

ich hoffe Du siehst diesen Kommentar und meldest Dich bei mir. Ich moechte Dich fragen, ob Du diese Domain wirklich benoetigst, schliesslich hast Du keinen einzigen Eintrag verfasst. Ich begebe mich auf jeden Fall demnaechst auf laengere Weltreise und wuerde mich freuen, wenn Du mir diese Domain ueberlassen koenntest. Danke schon mal im Voraus.

Gruesse, Sebastian

02 November, 2006 10:45  
Blogger seba meinte...

hello, my name's sebastian too. If you ever come here again and read this post, I'd like you to know that I'd really apreciate you, (just if you want) if you give me your blog. My mail's mes.dieux@gmail.com..
please

13 März, 2007 04:51  
Blogger Sebastian meinte...

grins.

10 Juli, 2007 12:29  
Blogger Sebastian meinte...

Naja dann hast du die welt ja wirklich um einen der besten Blogs die es gibt erweitert.

Und die domain blockierste du auch noch, herzlichen Glückwunsch.

Nicht traurig sein.

12 März, 2008 11:14  
Blogger Angel meinte...

jerry pag commint sa ako beh jejejje
w8 ko ha
kathleen_sanchez25.blogspot.com

30 November, 2008 11:40  
Anonymous Anonym meinte...

Bai Bula, ce faci cu domeniul asta pe blog!? Scrie ceva interesant daca tot tii domeniul ocupat.

23 April, 2009 23:46  
Blogger ! meinte...

www.kx-mva.blogspot.com

04 Juli, 2009 20:17  
Blogger senaproyectos meinte...

TIENES ACEPTABLE. INÉDITO...

FALTA PUBLICAR...

JOACO

19 Oktober, 2009 21:01  
Blogger t*** meinte...

wann erneurst du deinen blog?

13 Dezember, 2009 13:17  
Anonymous Anonym meinte...

Do you want to win 966 free dollars?, Click to -----> www.billymi.blogspot.com

29 Dezember, 2009 21:03  
Anonymous Anonym meinte...

Hey! I know this is somewhat off topic but I was wondering if you
knew where I could get a captcha plugin for my
comment form? I'm using the same blog platform as yours and I'm having difficulty finding
one? Thanks a lot!

My web site; holland racing

20 Februar, 2013 09:15  
Anonymous Anonym meinte...

Gday! My name is Martha and When I just wanted to say your weblog rocks!

It's surprising due to the fact I use to have a blog site that nearly had an identical url: http://www.blogger.com/comment.g?blogID=19248878&postID=113276687947106545 mine was only a few characters different. In any case, I'm a big supporter of your blogging site and if you at any time would like a guest write-up please make sure to email me personally at:
nicolasmiley@gmail.com. I absolutely love writing!

Feel free to visit my website; http://chattershots.Tumblr.Com/

22 Februar, 2013 09:25  
Anonymous Anonym meinte...

Hey! Do you know if they make any plugins to help with Search Engine Optimization?
I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I'm not seeing very good results.
If you know of any please share. Kudos!

My site :: pvc

22 Februar, 2013 14:29  
Anonymous Anonym meinte...

Greetings! I know this is somewhat off topic but I was wondering which blog platform are you using for this website?
I'm getting fed up of Wordpress because I've had problems with hackers
and I'm looking at alternatives for another platform. I would be awesome if you could point me in the direction of a good platform.

My blog - recovery

07 März, 2013 05:23  
Blogger Jimmy Asd meinte...

hola me podrias pasa hack steam q descargaste pls

06 Februar, 2015 03:26  

Kommentar veröffentlichen

<< Home